En son konular
Mayıs 2024
Ptsi | Salı | Çarş. | Perş. | Cuma | C.tesi | Paz |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
HAKKIMIZDA
HAYATIMIZ-ANKET FORMU
İnternet sektörünün
dinamik yapısı içinde
en iyi hizmeti en uygun
koşullarda sağlayabilmek
amacıyla altyapı çalışmalarına
büyük önem göstererek,
sektörde yenilik ve
teknoloji kullanımı
konusunda öncü olmayı
ilke edinen bir Bilişim,
Tasarım ve Yazılım
geliştiricisidir.
Bugün bulunduğu
konum itibariyle
HAYATIMIZ-ANKET FORMU
sorumluluk ve
yükümlülüklerinin
bilincindedir.
Kaliteyi ilke alan bir anlayışla
geleceğe daha güvenle
bakabilmekte ve
üstlendiği tüm projeleri
büyük başarılar
göstererek
sonuçlandırabilmektedir.
HAYATIMIZ-ANKET FORMU n
amacı bireysel ve kurumsal
müşterilerinin yaşamını
kolaylaştırmak,
tanıtımlarını en uygun-doğru
ve etkili şekilde yapmak,
yeni dünyalara
açılmalarını sağlamak,
bilgiye ulaşmada önlerine
çıkabilecek engelleri ortadan
kaldırmak, çağdaş dünyanın
en önemli iletişim ve
etkilişim aracı haline gelen
İnternet' te yapılabilecekler
konusunda onlara yol göstermek
ve yanlarında olmaktır.
HAYATIMIZ-ANKET FORMU
İnternet konusunda çok
geniş çalışma alanına,
hizmet ve ürün yelpazesine
sahip bir kuruluştur.
Bu hizmetler haber ,
yayın, anket ,forum ,video ,
magazin , gündelik haber ,
spor haberleri ,motor sporları,
web sayfalarının tasarım,
Datacenter,
reklam hizmetleri vb.
HAYATIMIZ-ANKET FORMU
evrak işleri başlıkları
altında toplanabilir.
Verdiğimiz
hizmetlerimizle ilgili daha
geniş bilgiyi ilgili konu
başlıkları altındaki
sayfalarımızdan edinebilirsiniz.IndyCar'da 2010 ve sonrasına bakış 11 şubat 2010
1 sayfadaki 1 sayfası
IndyCar'da 2010 ve sonrasına bakış 11 şubat 2010
2009 yılının Champcar ve Indycar arasındaki
birleşmenin ikinci yılı olması açısından birşeylerin daha iyiye
gitmesini bekliyorduk. Ancak global mali kriz sebebiyle serinin
gözbebeği olan Belle Isle ve Surfers Paradise gibi pistlerin takvimin dışında
kalması,Rahal Lettermann gibi köklü takımların da yarışacak sponsor
temin edememeleri sebebiyle katılımın 26'dan 20 civarına düştüğü,her
şeyin rölantiye alındığı durgun bir yıl izledik,en azından organizasyon
anlamında.
Öncelikle 2010 takviminden başlamak gerekirse açıklanan 17 yarışlık
takvimde 8 oval,4 yol pisti,4 cadde pisti ve 1’de havaalanı pisti
var.Böylece Richmond ve Milwaukee Mile'ın takvimden çıkmasıyla oval
pistlerin takvimdeki ağırlığı %50'nin altına indi.Yeni pistlerden Barber
Park oldukça eski bir pist olmasına rağmen geçtiğimiz yıllarda çok başarılı
bir şekilde yenilendi ve doğrusu kaçırılmaması gereken leziz bir pist
olduğunu düşünüyorum.Bu pistte zaten AMA Superbike yarışları yapılmakta.
Diğer yeni pist Sao Paolo ise takvime katılmasındaki aksaklıklar çok
geç giderilebilen bir pist ve şu an nasıl olacağı konusunda
kimsenin çok fikri yok,ancak 100 bin civarında seyirci beklendiğini
belirtmek gerek.Ayrıca promotörler Sao Paolo’ya katılacak her takımın
masraflarının karşılanacağını artı olarak her bir takım için 100.000
doları geçen ödemeler yapılacağını belirtiyorlar,yani yarışın arkası
oldukça sağlam diyebiliriz.Ayrıca bu CART’ın neredeyse 10 sene önceki
varlığından beri serinin Brezilya’daki ilk yarışı olacak.
Geçtiğimiz yıllara göre en önemli değişiklik tabii ki
Champcar/Indycar ayrılığı sebebiyle adeta nefret abidesi haline gelmiş
Tony George'un IndyCar yönetiminden ayrılması ve kendi takımı olan
Vision Racing'i de kapatması oldu.Tony George'un yerini ise son 15
senedir PBR(profesyonel boğa binicileri) başkanlığını yürüten Randy
Barnard aldı.PBR bu onbeş yıl içinde çok fazla mesafe kat eden bir
organizasyon ve Barnard her ne kadar yarış dünyasının içinden gelmese de
IndyCar’ın en büyük eksikliği olan tanıtım ve organizasyon anlamında
seriye büyük katkıları olması beklenen,sevilen bir isim.
Geçtiğimiz yıl egzos sesi(!) ve aerodinami açısından bazı yenilikler
yapılan Dallara şasileri aralıksız sekizinci sezonlarına giriyorlar ve
hala maliyetleri yüksek.2003 sezonunda kullanılmaya başlanan bu
şasiler,ilk zamandan beri üzerinde çalışan Penske ve Andretti Racing
gibi takımlara kıyasla,yeni kurulacak takımlar için pek de kullanıcı
dostu sayılmazlar.Uzun yıllardır bu araçlarla yarışan köklü takımlar
şasilerin optimizasyonunda artık neredeyse mükemmele ulaştıklarından
yeni bir takımın bu düzeye gelebilmesi çok zaman alıyor ve bu yüzden de
Penske/Ganassi/Andretti dominasyonu –özellikle de oval pistlerde-
nadiren kırılabiliyor.Ayrıca bu şasilerin farklı konfigürasyonlara
göre(speedway,superspeedway,cadde,yol pisti) çok fazla sayıda
parçasının değişmesi gerektiğinden maliyetleri en son kullanılan
Champcar şasisi olan,özlemle andığımız Panoz DP01’in neredeyse iki katı.
2011 sonuna kadar kullanılacak olan emektar Dallara şasileri.
2012 için maliyetleri neredeyse %50 düşürecek yeni şasiler için
Dallara,Lola,Swift ve Panoz'un teklifleri muhteşem gözüküyor ve biraz
2012 sonrası için öngörülen konseptin üstünde durmak gerek.Seri
yönetiminin 2012 yılında kullanmaya başlanacak araçlar için talepleri şu
şekilde;
-Yarış kalitesini daha da arttırabilmek için arka kısımda mümkün
olduğunca az kirli hava üretimi
-Özellikle oval pistlerde tekerlek tekerleğe temasın yol açtığı
tehlikeler üzerine çözümler,ki görebildiğimiz kadarıyla bunun için hem
Dallara hem de Swift çok hoş bir konsept geliştirmişler.
-Daha az ağırlık ve bunu sağlarken aynı düzeyde downforce’un
korunması,daha az maliyet (%45-50 öngörülüyor işletme gideri
bakımından).
-Sponsorlar için daha çok boş alan,daha temiz ve akıcı bir görünüm.
-Şasiler kesinlikle Amerika’da üretilmeli,eğer mümkünse Indiana’da.
-Üzerinde yol araçlarına da fayda sağlayabilecek çözümlerin
geliştirilebileceği,%100 bio-ethanol ile çalışan ve geri
dönüşümlü,çevreye saygılı ‘yeşil’ şasiler.
-Aynı yıl kullanılmaya başlanacak 1.5 ya da 2.0 litrelik Turbo
motorlara uygun,Ground Effect ilkelerine göre düzenlenmiş bir
aerodinamik yapı.
Swift’in 2012 çözümü.Oval pistler ve cadde için tek konfigürasyon ve
tekerlerk tekerleğe temasın tehlikelerinden korunmak için yaratıcı bir
öneri.
Serinin geçtiğimiz yıllardaki yönetim,vizyon ve imaj sıkıntısının
Tony George’un ayrılmasıyla çözüldüğünü(George ayrıca geçtiğimiz
günlerde Indianapolis pisti yönetiminden de ayrıldı),ayrıca ana sponsor
olarak IZOD ile 6 senelik bir sözleşme yapıldığını düşünürsek,serinin
tırmanışa geçmesi için çok uygun bir yıl 2010.
Yine de daha sonraları bu bedel amorti edilecek olmasına rağmen
2012’nin seri için çok kritik bir yıl olduğunu belirtmek gerek.Ne kadar
maliyetleri azaltmak amaçlı olursa olsun yeni şasiler ilk
alındıklarında her zaman maliyet oluşturuyor ve bunun Panoz şasilerine
geçerken Champcar’ın sonunun gelmesine yol açtığını da geçtiğimiz
yıllarda gördük.
NASCAR’ın artık yakalanabilmesi kısa vadede zor gözükse
de,Indycar’ın doğru yolda olduğunu söylemek gerek.En azından Formula1’e
kalitesi yüksek ve saygı duyulan bir alternatif haline gelebilecekleri
ve seneler sonra ilk defa önlerini görebilecekleri kanaatindeyim.
2010 INDYCAR SERIES TAKVİMİ
14 Mart - Sao Paolo (cadde)
28 Mart - St.Petersburg (cadde)
11 Nisan - Barber Park
18 Nisan - Long Beach (cadde)
1 Mayıs - Kansas (oval)
30 Mayıs - Indianapolis 500 (oval)
5 Haziran - Texas (oval)
20 Haziran - Iowa (oval)
4 Temmuz - Watkins Glen
18 Temmuz - Toronto (cadde)
25 Temmuz - Edmonton (havaalanı)
8 Ağustos - Mid Ohio
22 Ağustos - Sears Point
28 Ağustos - Chicagoland (oval)
4 Eylül - Kentucky (oval)
18 Eylül - Motegi (oval)
2 Ekim - Homestead (oval)
TurkiyeF1.Com
Yazan: Kürşat Zaman
birleşmenin ikinci yılı olması açısından birşeylerin daha iyiye
gitmesini bekliyorduk. Ancak global mali kriz sebebiyle serinin
gözbebeği olan Belle Isle ve Surfers Paradise gibi pistlerin takvimin dışında
kalması,Rahal Lettermann gibi köklü takımların da yarışacak sponsor
temin edememeleri sebebiyle katılımın 26'dan 20 civarına düştüğü,her
şeyin rölantiye alındığı durgun bir yıl izledik,en azından organizasyon
anlamında.
Öncelikle 2010 takviminden başlamak gerekirse açıklanan 17 yarışlık
takvimde 8 oval,4 yol pisti,4 cadde pisti ve 1’de havaalanı pisti
var.Böylece Richmond ve Milwaukee Mile'ın takvimden çıkmasıyla oval
pistlerin takvimdeki ağırlığı %50'nin altına indi.Yeni pistlerden Barber
Park oldukça eski bir pist olmasına rağmen geçtiğimiz yıllarda çok başarılı
bir şekilde yenilendi ve doğrusu kaçırılmaması gereken leziz bir pist
olduğunu düşünüyorum.Bu pistte zaten AMA Superbike yarışları yapılmakta.
Diğer yeni pist Sao Paolo ise takvime katılmasındaki aksaklıklar çok
geç giderilebilen bir pist ve şu an nasıl olacağı konusunda
kimsenin çok fikri yok,ancak 100 bin civarında seyirci beklendiğini
belirtmek gerek.Ayrıca promotörler Sao Paolo’ya katılacak her takımın
masraflarının karşılanacağını artı olarak her bir takım için 100.000
doları geçen ödemeler yapılacağını belirtiyorlar,yani yarışın arkası
oldukça sağlam diyebiliriz.Ayrıca bu CART’ın neredeyse 10 sene önceki
varlığından beri serinin Brezilya’daki ilk yarışı olacak.
Geçtiğimiz yıllara göre en önemli değişiklik tabii ki
Champcar/Indycar ayrılığı sebebiyle adeta nefret abidesi haline gelmiş
Tony George'un IndyCar yönetiminden ayrılması ve kendi takımı olan
Vision Racing'i de kapatması oldu.Tony George'un yerini ise son 15
senedir PBR(profesyonel boğa binicileri) başkanlığını yürüten Randy
Barnard aldı.PBR bu onbeş yıl içinde çok fazla mesafe kat eden bir
organizasyon ve Barnard her ne kadar yarış dünyasının içinden gelmese de
IndyCar’ın en büyük eksikliği olan tanıtım ve organizasyon anlamında
seriye büyük katkıları olması beklenen,sevilen bir isim.
Geçtiğimiz yıl egzos sesi(!) ve aerodinami açısından bazı yenilikler
yapılan Dallara şasileri aralıksız sekizinci sezonlarına giriyorlar ve
hala maliyetleri yüksek.2003 sezonunda kullanılmaya başlanan bu
şasiler,ilk zamandan beri üzerinde çalışan Penske ve Andretti Racing
gibi takımlara kıyasla,yeni kurulacak takımlar için pek de kullanıcı
dostu sayılmazlar.Uzun yıllardır bu araçlarla yarışan köklü takımlar
şasilerin optimizasyonunda artık neredeyse mükemmele ulaştıklarından
yeni bir takımın bu düzeye gelebilmesi çok zaman alıyor ve bu yüzden de
Penske/Ganassi/Andretti dominasyonu –özellikle de oval pistlerde-
nadiren kırılabiliyor.Ayrıca bu şasilerin farklı konfigürasyonlara
göre(speedway,superspeedway,cadde,yol pisti) çok fazla sayıda
parçasının değişmesi gerektiğinden maliyetleri en son kullanılan
Champcar şasisi olan,özlemle andığımız Panoz DP01’in neredeyse iki katı.
2011 sonuna kadar kullanılacak olan emektar Dallara şasileri.
2012 için maliyetleri neredeyse %50 düşürecek yeni şasiler için
Dallara,Lola,Swift ve Panoz'un teklifleri muhteşem gözüküyor ve biraz
2012 sonrası için öngörülen konseptin üstünde durmak gerek.Seri
yönetiminin 2012 yılında kullanmaya başlanacak araçlar için talepleri şu
şekilde;
-Yarış kalitesini daha da arttırabilmek için arka kısımda mümkün
olduğunca az kirli hava üretimi
-Özellikle oval pistlerde tekerlek tekerleğe temasın yol açtığı
tehlikeler üzerine çözümler,ki görebildiğimiz kadarıyla bunun için hem
Dallara hem de Swift çok hoş bir konsept geliştirmişler.
-Daha az ağırlık ve bunu sağlarken aynı düzeyde downforce’un
korunması,daha az maliyet (%45-50 öngörülüyor işletme gideri
bakımından).
-Sponsorlar için daha çok boş alan,daha temiz ve akıcı bir görünüm.
-Şasiler kesinlikle Amerika’da üretilmeli,eğer mümkünse Indiana’da.
-Üzerinde yol araçlarına da fayda sağlayabilecek çözümlerin
geliştirilebileceği,%100 bio-ethanol ile çalışan ve geri
dönüşümlü,çevreye saygılı ‘yeşil’ şasiler.
-Aynı yıl kullanılmaya başlanacak 1.5 ya da 2.0 litrelik Turbo
motorlara uygun,Ground Effect ilkelerine göre düzenlenmiş bir
aerodinamik yapı.
Swift’in 2012 çözümü.Oval pistler ve cadde için tek konfigürasyon ve
tekerlerk tekerleğe temasın tehlikelerinden korunmak için yaratıcı bir
öneri.
Serinin geçtiğimiz yıllardaki yönetim,vizyon ve imaj sıkıntısının
Tony George’un ayrılmasıyla çözüldüğünü(George ayrıca geçtiğimiz
günlerde Indianapolis pisti yönetiminden de ayrıldı),ayrıca ana sponsor
olarak IZOD ile 6 senelik bir sözleşme yapıldığını düşünürsek,serinin
tırmanışa geçmesi için çok uygun bir yıl 2010.
Yine de daha sonraları bu bedel amorti edilecek olmasına rağmen
2012’nin seri için çok kritik bir yıl olduğunu belirtmek gerek.Ne kadar
maliyetleri azaltmak amaçlı olursa olsun yeni şasiler ilk
alındıklarında her zaman maliyet oluşturuyor ve bunun Panoz şasilerine
geçerken Champcar’ın sonunun gelmesine yol açtığını da geçtiğimiz
yıllarda gördük.
NASCAR’ın artık yakalanabilmesi kısa vadede zor gözükse
de,Indycar’ın doğru yolda olduğunu söylemek gerek.En azından Formula1’e
kalitesi yüksek ve saygı duyulan bir alternatif haline gelebilecekleri
ve seneler sonra ilk defa önlerini görebilecekleri kanaatindeyim.
2010 INDYCAR SERIES TAKVİMİ
14 Mart - Sao Paolo (cadde)
28 Mart - St.Petersburg (cadde)
11 Nisan - Barber Park
18 Nisan - Long Beach (cadde)
1 Mayıs - Kansas (oval)
30 Mayıs - Indianapolis 500 (oval)
5 Haziran - Texas (oval)
20 Haziran - Iowa (oval)
4 Temmuz - Watkins Glen
18 Temmuz - Toronto (cadde)
25 Temmuz - Edmonton (havaalanı)
8 Ağustos - Mid Ohio
22 Ağustos - Sears Point
28 Ağustos - Chicagoland (oval)
4 Eylül - Kentucky (oval)
18 Eylül - Motegi (oval)
2 Ekim - Homestead (oval)
TurkiyeF1.Com
Yazan: Kürşat Zaman
hayatimizanket- Admin
- Mesaj Sayısı : 418
Kayıt tarihi : 11/02/10
Yaş : 41
Nerden : İSTANBUL PENDİK
motosiklet forumdaki üyelerin karakteri...
motosiklet forumdaki üyelerin karakteri...:
Similar topics
» 28 Şubat’ın yıldönümünde Erbakan’ı hâlâ anlayamamak 28 ŞUBAT 2010
» Adli Tıp'ta 'Kıl' Skandalı Amirallere Suikast iddiasında deliller kayıp....
» Sonunda 2010 Test Sezonu Başladı 9 şubat 2010
» Erbakan: "28 Şubat başarılı olamamıştır" 28 Şubat 2010
» Fırtına Avrupa'da 14 can aldı 28 Şubat 2010
» Adli Tıp'ta 'Kıl' Skandalı Amirallere Suikast iddiasında deliller kayıp....
» Sonunda 2010 Test Sezonu Başladı 9 şubat 2010
» Erbakan: "28 Şubat başarılı olamamıştır" 28 Şubat 2010
» Fırtına Avrupa'da 14 can aldı 28 Şubat 2010
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Çarş. Haz. 02, 2010 8:06 pm tarafından hayatimizanket
» Facebook'un Google'ı bitirme planı
C.tesi Nis. 24, 2010 2:12 pm tarafından hayatimizanket
» Nihat Genç bombaladı
C.tesi Nis. 24, 2010 1:49 pm tarafından hayatimizanket
» Galatasaray- Bursaspor 82. randevuda
C.tesi Nis. 24, 2010 1:44 pm tarafından hayatimizanket
» Jet Fadıl Almanya'da
C.tesi Nis. 24, 2010 1:33 pm tarafından hayatimizanket
» Amatör Sporlar Güney Amerika şanssız geldi
Perş. Mart 11, 2010 3:04 pm tarafından hayatimizanket
» Amerikan çalımı 10 MART 2010 ÇAR 01:25
Çarş. Mart 10, 2010 8:41 am tarafından hayatimizanket
» Geç mi kaldım? 10 MART 2010 ÇAR 01:55
Çarş. Mart 10, 2010 8:30 am tarafından hayatimizanket
» Güvenliğimiz için 10 MART 2010 ÇAR 01:20
Çarş. Mart 10, 2010 7:49 am tarafından hayatimizanket
» “HSYK, hakim ve savcı bağımsızlığını tehdit ediyor” 10 MART 2010 ÇAR 00:09
Çarş. Mart 10, 2010 7:43 am tarafından hayatimizanket
» Depremzedeler soğukla mücadele ediyor 10 MART 2010 ÇAR 00:12
Çarş. Mart 10, 2010 7:39 am tarafından hayatimizanket
» Şemdinli’de yine mayın 1 asker daha şehit 10 MART 2010 ÇAR 00:05
Çarş. Mart 10, 2010 7:35 am tarafından hayatimizanket
» Dünyanın En Büyük 3. Tohum Gen Bankası Açıldı
Ptsi Mart 08, 2010 4:17 am tarafından hayatimizanket
» AK PARTi GRUP TOPLANTISI 02.03.2010
Ptsi Mart 08, 2010 4:14 am tarafından hayatimizanket
» Diyanet İşleri Başkanlığı'nın Kuruluş Yıldönümü
Ptsi Mart 08, 2010 4:13 am tarafından hayatimizanket
» Türk Patent 2009 Ödül Töreni Başbakan Erdoğan:"Dünya Küçülüyor, Fakat Türkiye Büyüyor"
Ptsi Mart 08, 2010 4:09 am tarafından hayatimizanket
» ****** Havaalanı'nda yangın
Ptsi Mart 08, 2010 3:00 am tarafından hayatimizanket
» Linçten nasıl kurtuldular?
Ptsi Mart 08, 2010 2:56 am tarafından hayatimizanket
» Kara kış geri geldi
Ptsi Mart 08, 2010 2:47 am tarafından hayatimizanket
» Mary Wollstonecraft, İnsan Hakları ve Kadın Hakları Üzerine 04/03/2010
Ptsi Mart 08, 2010 2:38 am tarafından hayatimizanket
» Diyarbakır’da yüksek gerilim 07 MART 2010 PAZ 02:25
Ptsi Mart 08, 2010 1:53 am tarafından hayatimizanket
» İstanbul’un 'Miras'ı okurlarla 07 MART 2010 PAZ 00:40
Ptsi Mart 08, 2010 1:50 am tarafından hayatimizanket
» Dalıştan Ertuğrul Fırkateyni çıktı 07 MART 2010 PAZ 00:45
Ptsi Mart 08, 2010 1:47 am tarafından hayatimizanket
» ‘Kayıp Ruhlar Kıraathanesi’ kitabının yazarı Recep Şükrü Güngör Şiir şah, hikâye vezir 08 MART 2010 PZT 00:30
Ptsi Mart 08, 2010 1:44 am tarafından hayatimizanket
» Kilise’nin gençlik sorumlusuydu, sorularının cevabını İslam’da buldu ‘O Müslüman’ı gördüm ve İslam’a döndüm’ 07 MART 2010 PAZ 00:00
Ptsi Mart 08, 2010 1:40 am tarafından hayatimizanket
» Hava sıcaklıklarında önemli değişim 07 MART 2010 PAZ 15:32
Ptsi Mart 08, 2010 1:34 am tarafından hayatimizanket
» AGD Genel Başkanı İlyas Tongüç Medeniyetimizin lügatında soykırım yok 08 MART 2010 PZT 01:05
Ptsi Mart 08, 2010 1:30 am tarafından hayatimizanket
» Saadet Partisi Kadın Kolları Genel Başkanı Ayşenur Tekdal’dan Kadınlar Günü mesajı “Kadın artık reklam ve sömürü aracı olarak kullanılmasın” 08 MART 2010 PZT 01:10
Ptsi Mart 08, 2010 1:27 am tarafından hayatimizanket
» Kaostan çıkış reçetesi 08 MART 2010 PZT 01:15
Ptsi Mart 08, 2010 1:24 am tarafından hayatimizanket
» Rezil Oyun Bitsin Artık 08 MART 2010 PZT 01:20
Ptsi Mart 08, 2010 1:21 am tarafından hayatimizanket
» O da insan! 7 Mart 2010, Pazar
Paz Mart 07, 2010 8:08 am tarafından hayatimizanket
» USF-1 Formula'dan çekildi 04 Mart 2010 Perşembe 15:07
Paz Mart 07, 2010 7:52 am tarafından hayatimizanket
» Schumacher heyecanla bekliyor 06 Mart 2010 Cumartesi 21:23
Paz Mart 07, 2010 7:50 am tarafından hayatimizanket
» Sağlam olaylı maçı değerlendirdi 07 Mart 2010 Pazar 00:00
Paz Mart 07, 2010 7:44 am tarafından hayatimizanket
» Trabzonspor son dakikalarda coştu 07 Mart 2010 Pazar 00:01
Paz Mart 07, 2010 7:41 am tarafından hayatimizanket
» Diyarbakırlı eski futbolcu acı konuştu 07 Mart 2010 Pazar 00:01
Paz Mart 07, 2010 7:38 am tarafından hayatimizanket
» İstanbul Park'ta Mutlu Son 06.03.2010 12:06:00
Paz Mart 07, 2010 7:27 am tarafından hayatimizanket
» Müslüman mucidler nerede? 07 MART 2010 PAZ 02:45
Paz Mart 07, 2010 6:47 am tarafından hayatimizanket
» Kadınlar diri diri gömülüyor! 07 MART 2010 PAZ 02:50
Paz Mart 07, 2010 6:45 am tarafından hayatimizanket
» Kapitalizmin dini imanı paradır 07 MART 2010 PAZ 02:55
Paz Mart 07, 2010 6:43 am tarafından hayatimizanket
» Bakan bombaladı: "Halkımız rezaleti canlı izledi"
Paz Mart 07, 2010 5:14 am tarafından hayatimizanket
» ******: "Açılımlar iflas etmiştir..."
Paz Mart 07, 2010 5:04 am tarafından hayatimizanket
» AİHM'den KKTC lehine tarihi karar
Paz Mart 07, 2010 5:01 am tarafından hayatimizanket
» Mescidi Aksa’yı bekleyen büyük tehlike 06 MART 2010 CMT 11:16
Paz Mart 07, 2010 3:11 am tarafından hayatimizanket
» Trabzonspor 1 G.Birliği 1 CANLI 06 Mart 2010 Cumartesi 18:38
C.tesi Mart 06, 2010 7:58 pm tarafından hayatimizanket
» "Tarih yeniden yazılıyor" 06 Mart 2010 Cumartesi 12:04
C.tesi Mart 06, 2010 7:48 pm tarafından hayatimizanket
» Diyabakır'da olaylı maç 06 Mart 2010 Cumartesi 15:20
C.tesi Mart 06, 2010 7:43 pm tarafından hayatimizanket
» Emniyet amirine tutuklama 06 Mart 2010 Cumartesi 11:01
C.tesi Mart 06, 2010 7:39 pm tarafından hayatimizanket
» Trakya'da kar yağışı başladı 06 Mart 2010 Cumartesi 12:50
C.tesi Mart 06, 2010 7:25 pm tarafından hayatimizanket
» HÜKÜMET'İ UYARDI 05/03/2010 / 17:30
Cuma Mart 05, 2010 9:15 pm tarafından hayatimizanket